activiteiten: interne communicatie en externe communicatie met de nadruk op employee journey en customer journey

Plus magazine

Een zeer ondernemende supermarkt ondernemer met twee Plus vestigingen in Utrecht, weet hoe je klanten moet binden. Na een uitgebreide verbouwing lanceert hij een tijdschrift waarin klant én personeel centraal staat. Klanten kunnen met hun bon meedingen naar fantastische prijzen.

Samen met de ondernemer hebben we de volledige inhoud van de magazines verzorgd. Zowel tekst als fotografie als overig beeld.

De zorg om voor zijn klanten de beste service te verlenen zit in de genen van de ondernemer.

Zo hebben we een actie voor Kerst verzorgd onder het motto ‘Ben jij mijn goede doel’ waarbij een klant met zijn bon een mand vol boodschappen als goed doel aan iemand anders kon schenken. Het doel was om goede doelen niet ver van de mensen af te zoeken maar het dichtbij huis te houden.

Zorgen voor elkaar betekent ook voor je buurman of buurvrouw. Door middel van een ansichtkaart die in het omslag zit kon men een persoonlijke boodschap sturen met als boodschap ‘Ben jij mijn goede doel?’.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *