activiteiten: branding

Notariskantoor Drunen

Voor Notariskantoor Drunen is een huisstijl ontwikkeld met een verwijzing naar de rijke historie van meer dan 200 jaar van het kantoor. Kleur op snee wordt nauwelijks nog toegepast binnen drukwerk maar werd vroeger zeer veelvuldig gebruikt ter bescherming van het drukwerk. En dat doet een notaris onder andere. Essentiële transacties in het leven van mensen en bedrijven goed verzorgen en bewaken.

Naast de huisstijl en de ontwikkeling en vormgeving van de website schuiven de communicatie activiteiten steeds meer op richting online communicatie en online marketing.

Op welke wijze kan een notaris zijn cliënten benaderen voor werkzaamheden die zij slechts enkele malen in hun leven aan de orde zullen hebben.
Onderscheidende communicatie gebaseerd op een uitstekend begrip van de werkwijze van het kantoor levert prachtige resultaten op. Zowel voor mij maar vooral ten gunste van het kantoor en hun werkzaamheden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *